SAP Destek ve Danışmanlık

1995 yılında Türkiye’nin ilk SAP Danışmanlık Destek Merkezi’ni kuran BİMSA, SAP uygulamaları alanında 250’yi aşkın referansa sahip çözüm ortağı olarak firmalara uçtan uca danışmanlık hizmetleri sunar.

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama), BI (İş Zekası) uygulamaları sayesinde verimlilik, maliyet kontrolü, uçtan uca denetim gibi konularda gelişim; SAP sistemlerinden alınan raporlar ile yöneticilere en doğru bilginin hızlı bir şekilde ulaşması sağlanır. BİMSA, bu alandaki köklü geçmişini ve bilgi birikimini müşterileriyle paylaşarak hedeflerine katkıda bulunur.

Projeleri, belirlenen kapsam ve terminde, hedeflenen bütçe dahilinde bitirme ilkesiyle hareket eden BİMSA, müşteri memnuniyetini düzenli gerçekleştirdiği anketlerle ölçer, kendi bünyesindeki iyileştirme alanlarını belirleyip kalite sertifikalarıyla bu iyileştirme sürecini belgeler.

SAP Destek ve Danışmanlık Hizmetleri dört alanda faaliyet gösterir:

Proje Yönetim Ofisi: Tüm SAP projeleri için sürecin planlanan şekilde yürütülmesini sağlar; projenin zamanında ve hedeflenen bütçe dahilinde tamamlanması için gerekli aksiyonları alır.

SAP Modülleri Danışmanlık: SAP, ERP modülleri (MM-Malzeme Yönetimi, PP-Üretim Planlama, SD-Satış Dağıtım, FI-Mali Muhasebe, CO-Maliyet Muhasebesi ve Kontrol gibi) danışmanlık hizmetlerini sunar.

İş Zekası: SAP BW (Veri Ambarı), BO (Business Objects), BPC (Bütçe Planlama ve Konsolidasyon), GRC ve HANA gibi çözümlerle ilgili yeni projeler geliştirmenin yanı sıra destek ve eğitim hizmetleri sunar.

SAP Teknoloji: Projelerde sistem kurulumlarını gerçekleştirir (BASIS-Sistem Yönetimi Hizmetleri); danışmanlarla birlikte müşteriye özel talepler doğrultusunda geliştirme ve destek faaliyetlerinde bulunur (ABAP-Geliştirme Hizmetleri) ve SAP Mobile Platform ürünlerinin (Syclo, Fiori vb.) danışmanlık hizmetlerini sağlar.

SAP Destek Hizmetleri: Müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşıyan destek yaklaşımı ile SAP Destek hizmetleri çerçevesinde, 7/24 destek, SLA Bazlı Müdahale, Uzaktan ve Yerinde Destek, Etkin Proje/Destek Yönetimi, Ayrılmış Kaynak, Bildirim (Ticket) Oluşturulması, Bildirim Analizi ve Diğer Detaylı Analizler, Sürekli Gelişen Çözüm Veri Tabanı, SAP OSS Desteği hizmeti verir.